لواشک خوردنی من

من اوممدم!!!!

1393/2/24 23:26
نویسنده : الهه
276 بازدید
اشتراک گذاری
سلامم لواشکم..... عشقم چندروزی که نبودم بخآطر دسستتته گل خوشگلی بود کهه ببه آب دادم!!!!روز جمعه ببا عمو ناصر و خانوادش و مامانم اینا رفتیمم کندوان اونجا باباییی و ابچی من سر جا بحثشون شد آلبتته شوخی ها خب در اونجا بود که تو چادریککه من و زن عمو زری در حآل تقسسیم غذا بودیم باباییی خاله رو هل داد و خآله بابببارو که یییییههههههوووووو هر دوتآشون از اونور افتادن زممین!!!!انقد خدیدیم که نگو خلاصه وقتی بر میگشتیم ابلیمو ریخت رو گوشیم ا.. بعد گوشیممم خراب شد الان دلیل اییییییییییییننهمه غلط املایی فقط اووونه!!!!!خخخخخخخخخخخخ امروز گوشیمم از تعمیر اومده که اوننم کامل درست نشده......میبنی چه مامان هنننننننرمنذی داری؟!!!! عسلم دوشنبه رفته بودم عروسی و کلللللللللللللللی نآنای کردم ....مگه میشه من برم عروسی و ناننای نکنم ماشالله همه فن حریففم;-) راستی دیروز روز پدر و مرد بود....تاج سرم نادرم عشقمممم و نفسم روزت مبارک بابای عزیزم و پدر شووهر مهربونم روزتتون مبارک لوآشکم واسه بابایی یه پپیرهن خوشگل و خوشمزه و مجلسی خریدم که هرر جا میره به همه میگه و پز میده قربونش برم خب دوستتای خوبم ممنون که بهم سر ژدین شرمنده از آیننهمه غلط املایی..راستیی عشققم امرووز اوللین جلسه کلآسمم بود
پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)