لواشک خوردنی من

تکرار

1393/3/13 23:14
نویسنده : الهه
195 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قشنگم

سلام لواشکم

عشقم گوشیم رو عوض کردم با این راحتتر میتونم برات پست بزارم دست عشقم درد نکنه که شرمندم  کرده 

نادر عزیزم یه دنیا ممنون گل:-*راستی لواشکم اون روز به بابات میگم واسه من لپ تاپ ,عینک,گوشی,دو جفت کفش,دو تا شلوار,یه,ست کامل لباس مانتو و شلوار رو روسری و کیف و خرت و پرت بخر بد جور زده به سرم بابایی میگه ماشالله به این اشتها,چیز دیگه ای لازم نداری؟خجالت نکش,ها بگو:-Pمنم گفتم نه من کم توقع هستم هررررررررر چه زودتر اینا رو بخر واسم!!!!!!بابایی گل هم عینک و گوشی خرید موند بقیه اونم به زودی میخره نادرم ممنون عاشقتم من من

پسندها (5)

نظرات (1)

2وقلوهای افسانه ای♥
19 خرداد 93 19:21
علت این همه دلتنگی تو چیست بگو؟ صاحب دغدغه های دل تو کیست بگو ؟ گر دلت بادل دیوانه ی من هست بگو ور دلت با دل دیوان ی من نیست بگو با منی که به خوشی های تو دلخوش بودم یک(برو) گفتن لب های تو کافیست بگو با من از هر چه که در شهر دلت می گذرد با من از هر چه که در قلب تو باقیست بگو
الهه
پاسخ