لواشک خوردنی من

ممامممان لو ووووووووس و تنبلللللل:-D

1393/2/26 23:06
نویسنده : الهه
244 بازدید
اشتراک گذاری
سلام لواشکم.....سلام فنجووووولم......خوبی؟ همه وجودم امروووووز کلللللللللی بابا نادرت رو اذیت کردم.......خخخخخخخخخحخح. خو نازم مامانم خیلی منو لوسم کرده تو مجردی دست به سیاه و سفید نمیزدم همش از زیر کار خووونه در میرفتم!!!!!!!خخخخح ....خو یکمی هم بی سلیقه تشریف دارم خخخخخخحخ اصللللللللا به کار خونه عللاقه ندارم;-) خلاصه جوننم غشقم امروز بابایی کلللللللللی خونه رو تمیز کرده کلی هم دعوآم کرده ها!!!!!!!منتها من عین خیالمم نبود و کاملآ ریییییییلللللللکس بودم.............خخخخخخخخخخ.......ولی عشقم بعد از تموم شدن کار بابایی وقتی به خوونه نیگا کردم کییییییییف کردم;-) نادر عزیزم عشقم عمرم تاج سرم نفسم مممننون .......لواشکم امروز بعد شام بابایی گف میوه بیآر مم بردم و بعد خوردن بشقاب رو شستم و گذاشتمم سر چاش........بعلله........همچین دختر زرنگی هستم من.......!!!!!!!!!!خدا حفظم کنه.........پپسی وا کردمم واسه خودم!!!!!:-*عشقم شبت پر لواشک دوستای خوبم شب شما هم پر لواشک
پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامانی امیرعلی جون
27 اردیبهشت 93 4:21
سلام خانمی خوبی اینجور که میگی فکر میکنم تو هم یه جورایی مثل خودمی
الهه
پاسخ
والا فک کنم من تو تنبلی و بی سلیقگی یه دوووووووووووووووووووونم تو دنیا ....بزنم به تخته
madarkhanomi
31 اردیبهشت 93 0:19
دلت تنگ یک نفر که باشی ! تمام تلاشت را هم که بکنی تا خوش بگذرد ؛ و لحظه ای فراموشش کنی ، فایده ندارد .... تو دلت تنگ است ، دلت برای همان یک نفر تنگ است ! تا نیاید ... تا نباشد .... هیچ چیز درست نمی شود ... !!!
madarkhanomi
2 خرداد 93 20:21
لطفا یه سر بهم بزن و توی نظر سنجی شرکت کن.مرررسی
الهه
پاسخ
سلام گلم سیستمم خرابه نه میتونم پست بزارم نه نظر بدم ولی سر زذم زیزی گولو هاج زنبور عسل