لواشک خوردنی من

روز خوب

1393/2/18 23:44
نویسنده : الهه
193 بازدید
اشتراک گذاری
سلام لواشکم...عزیزم خوبی؟ عشقم نمیدونم الان که داری این نوشته هارو میخونی چند سالته؟اسمت چیه؟دختری یا پسر؟؟؟؟ و....ولی میخوام بگم همه وجود من مادر شدن خیلی سخته..امروز کمی بی حال بودم صبح مامانم زنگ زد که میخوایم بیایم اونجا منم بدو بدو خونه رو تمیز کردم و نهار گذاشتم وقتی مامانم اومد کللللی انرژی گرفتم یه کوچولو کسالت دارم که بعدا میفهمی چیه مامان اومد و نگرانی رو تو چشماش دیدم....ولی کمی گپ زدیم و گفتیم و خندیدیم و نهار خوردیم و بعدش عمه فاطمه اینا اومدن و زن عمو معصومه و مامان بزرگ با بچه هاشون علی و مایده و زهرا کمی که نشستیم به اصرار منو بابایی عمه اینا شام مهمونمون شدن و البته مامانم و زهرا(بابایی شیفت بود)و مامان بزدگ و بابابزرگ هم مهمونمون بودن....در کل روز بدی نبود و خوب بود....... مواظب خودت باش لواشک میدونی که من عاشقتم:-D
پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

نیلوفر
19 اردیبهشت 93 8:56
سلام ممنون به وبم سر زدین!! خسته نباشی چقدر مهمون! انشا...بی بی جیگرت سالم و سلامت به دنیا بیاد
الهه
پاسخ
ممنون گلممم فدات
نیلوفر/مامانه روژینا
19 اردیبهشت 93 17:26
سلام الهه جونم خوبی.خسته نباشی خانم هنرمند و کدبانو.هم صبح مهمون داشتی هم شب.واقعا خسته نباشی.انشالله کسالتتم به زودی برطرف بشه.نوشته هاتو خیلی دوست دارم انرژی میده.بنظرم خیلی دوستداشتنی هستی. خیلی خوشحالم که دوستی مثل تو دارم.مراقب خودت باش
الهه
پاسخ
مممنون ننیللوفر جوونم توو کدباننویی که به شما نمیرسم روژینا گلی ررو ببوس
نعیمه
20 اردیبهشت 93 10:34
سلام خانومی.خوبی؟ وبلاگت عالیه.الان تا می تونی بنویس.لواشکت که اومد نمیزاره.به همه سلام برسون[
الهه
پاسخ
شیرین مامان شادلین
20 اردیبهشت 93 16:44
سلان الهه جون خدا بد نده مواظب خودت باش انشآلله که بهتر شدی
الهه
پاسخ
madarkhanomi
22 اردیبهشت 93 10:47
انشاله همیشه خوش باشی عزیزم ولی سعی کن با این وضعیتت اینقدر مهمونی ندی که بهتم فشار بیاد گلم!
الهه
پاسخ
فدات
madarkhanomi
22 اردیبهشت 93 21:50
هشدار ! اگر متوجه مهربانی ناگهانی گل خریدن ، ظرف شستن و … از جانب شوهر خود شدید فریب نخورید آنها در کمین کادوی روز مرد نشسته اند (انجمن زنان زبل)
الهه
پاسخ