لواشک خوردنی من

گشت و گذار

1393/2/17 7:27
نویسنده : الهه
222 بازدید
اشتراک گذاری
سلام لواشکم.... دیروز روز خیلی خوب و شادی بود....بعد از ظهر با عمو و زن عمو زری و سینا ی ناز رفتیم نمایشگاه اخه در مورد شغل بابایی و عمو نمایشگاه بود...رفتیم کلی با زن عمو صحبت کردم بعدش هم برگشتنی به پیشنهاد بابایی رفتیم وسایل پیتزا خریدیم و من یه پیتزای دبش کاسه شام درست کردم که زن عمو و عمو خیییییییییلی خوششون اومد؛-( عزیزم ی نتیجه ای گرفتم اونم اینکه وقتی دولایه پنیر پیتزا بزنی و اویشن بزنی به پیتزا ...پیتزای فووووووووق العاده خوشمزه ای خواهید داشت !!!!!عزیزم میبینی چه مامان هننننننرمندی داری!!!الان اگه مامانم اینا رو بشنوه میگه چرا از این کارها تو خونه ما(دوران مجردی)نمیکردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!االبته با لفظ شوخی!!!!خو عزیزم باید بگم که مامانم منو خییییلی لوس میکرد منم درس رو بهونه میکردم و دست به سیاه و سفید نمیزدم!!!!!!خو واسه مامانم ناز نکنم به کی ناز کنم من؟؟؟؟ فقط کارم درس و رقص بود بخاطر همینه که الان تو هر نوع رقصی یه حرکاتی بلدم که کم نیارم.....بعله.....بزنم به تخته....فدای مامان و بابام بشم که خیلی اذیتشون کردم....خب عشقم از امروز کلاسم شروع میشه و ساعت یازده میرم کلاس ووروجک....برو خوش باش مامانی ...خوووووووش روزت پر لواشک.....دوستتی خوبم روز شماهم پرررررلواشک !!!!..
پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

madarkhanomi
17 اردیبهشت 93 11:47
سلام . وب قشنگی داری عزیزم مخصوصا اینکه قبل از بارداری شروع کردی به خاطره نویسی، با حاله معلومه مامان پر حوصله ای میشی
الهه
پاسخ
سلام خانومی ممنون که سر زدی با حوصله بودن رو هم دیگه چه عرضکنم ادم مگه میشه واسه بچه خودش حوصله نداشته باشه فاطمه جون رو ببوس
مامانی
17 اردیبهشت 93 12:22
ببخشید شکلک اشتباهی گذاشتم واست.معذرت میخوام.در عوضش یه عالمه بوس با افتخار لینک شدین
الهه
پاسخ
خواهش خانومیشما هم لینک شدی