لواشک خوردنی من

حال اینروزهای من

1393/4/12 16:42
نویسنده : الهه
221 بازدید
اشتراک گذاری

سلام لواشک خوردنی  من

گاکم امروز روز پنجم ماه رمصونه خدا نماز و روزه همه روززه داران رو قبول کنه 

عشقم دلم برات تنگ شده از یه طرف کلاسیم وقتم رو زیاد میگیره

از یه طرفم نت گردی و اینستاگرام گردی وقتم رو میگیره عطفم کلللللللللللللی حال میکنم

دیروز رفته بودیم خونمه مامامم اینا افطار که کللللللی خوش گذشت از اونجا هم رفتیم خونه عمم اینا که محمد زه جیگررو دیدیم هزااااااااااااار ماشالا روز به روز جیگرتر میشه

قربونت برم من لواشک عسلی من الان بد جووووووووور گرسنمه منیکه خعییییییییییلی کم غذا هستم و سر کم غذایی همه نصیحتم میکنن الان کم اورپمه و گرسنمه خو مامانر اصصصصصصصصلا علاقه ای به غذا خوردن و اینا ندارم.........بازم غلط های املایی من بیشتر شد 

همین جا جاداره تولد یه عروسک خوشگل شادلللللللللین خانوم رو تبریک بگم شیرین جون دومین سالگرد مامتان شدنت رو تبریک میگم شرمنده به دلیل سیستمم نمیتونم نطر بزاذم  ...تولدت عروسک خوشگلت مبارک

خب جیگر من بدجووووووووووووووووووور خوابم میاد برم لالا کنم اخ جوووووووووووووون خوااااااب

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

شيرين
16 تیر 93 16:12
سلام الهه جون جرا كم بيدا شدي
الهه
پاسخ
سلام گلم والا من هستم همه پستاتونم میخونم منتها گلم یا این گوشیم نمیشه نطر گذاشت واسه دوستام شرمنده خانومی ممنون که به یادمی
✿نسیـــم✿
3 مرداد 93 2:48
خوبی الهه جون؟؟؟؟
الهه
پاسخ
.فدات مهربونم