لواشک خوردنی من

من خستم

1393/3/31 15:10
نویسنده : الهه
215 بازدید
اشتراک گذاری

سلام لواشکم

سلام فنچولم

عشقم این مدتی که پستی تزاشتم اتفاق خاصی نیفتاده و روز مرگی دارم 

تو اینستاگرامم عضو شدم و کلی اون سرگرمم میکنه

خیلی بهم انرژی و فاز میده

عشقم فردا واسه ناهار خانوما خونه ما دعوتن که دوتا جاریم و مامان و خواهرم و مادرشوهر و دختر حاله نعیمه شاید بیان قرار بود عمه اینا هم بیان منتها کار پیش اومده مثل اینکه منتفی شد اومدنشون

خلاصه گل من کم کم داریم به ماه مبارک رمضان نزدیک میشیم ماه برکت و رحمت پروردگار مهربان

 

 

دارم خودمو برا اولین سالی که تو خونه خودمم اماده میکنم اخه من یه دخمل لووووووووس و تنبل بودم که دست,به سیاه و سفید....نوچ نمیزدم!!!!حالا که مسولیت افتاده سرم سختمه!!!!!!مثلا یه کیلو جعفری پاک کردم الان هلاک شدم,هلاک!!!'!!!!!!!!'

خلاصه عشقم یه مامان تنبل داری!!!!!!

خب عشق کوچولوی کن مراقب خودت باش

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)