لواشک خوردنی من

خوشحالم

1393/2/14 14:40
نویسنده : الهه
204 بازدید
اشتراک گذاری
عزیز دلم خیلی خوشحالم که تونستم بنویسم و واست پست بزارم عشقم پریروز هشتمین ماهگرد هم خونه شدن من و بابایی بود.... نازم از اونجایی که من بعد از اینکه عاشق باباتم عاشق لواشک هم هستم خوب تو هم نی نی منی و پس تو رو هم دوست خواهم داشت پس بهت میگم لواشک!!!!!اسم وبلاگت هم بخاطر همون گذاشتم لواشک خوردنی من!!!! عزیزدلم هنوز با بابا نادر تصمیم نگرفتیم زمینی ات کنیم و هنوز میگیم زوده!!!! اخه گلم مامانت خودش بچس هنوز!!!!!! ولی باز هم راضی به رضا و حکمت خدای مهربونم.... خیلی حرفها داشتم که میخواستم برا اولین بار باهات بزنم ...ولی....ولی گلم یادم رفت خیلی خوشحالم بغض گلوم رو گرفته فکر اینکه یه روز من هم مامان بشم..... یعنی خدا منو لایقش میدونه؟؟؟؟ خدا جونم بخاطر همه داده هات شککککککککر تو نداده هات هم حتما حکمتی هست.... از این به بعد تند تند پست میزارم البته وقتی لپ تاپ یا comخریدیم یه قالب خوشمزه و خوردنی واست انتخاب میکنم با کلی تشریفات لواشکم...... دوستت دارم
پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان آرزو
14 اردیبهشت 93 20:03
اسلام عزیزم ایشالا که به سلامتی دنیا بیاد و دوستای خوبی برای همدیگه باشیم به جمع دوستای دخترم خوش اومدین
الهه
پاسخ
ارزو جونم ممنون که بهم سر زدین...درسا خوشگله رو ببوس