لواشک خوردنی من

اکتشافات من

1393/5/1 0:51
نویسنده : الهه
198 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل من

سلام لواشک من

عزیز دلم قربونت برم بعضا اننننننننننقدر دلم میخواد پیشم باشی که نمیدونم چطوری اون حس رو تو صیف کنم برات...

ولی بعضا.......

خب بگذریم....دیگه چخبرا.....

عشقم باید بهت بگم که اولین ماه رمضون زندگی مشترک منو بابات کم کم به اخراش داره نزدیک میشه جوجوی من.....

 

دعاهای هیلی زیادی سر سفره افطار کردم که از خدای بزرگ میخوام هممممممشون رو مستجاب کنه الهی امممییییین

خب جیگرم باید بهت بگم که کلللللی مهمونی رفتیم    کلللللی خوش گذشته بهمون

عمو باقر اینا رفتن مشهد...التماس دعا

خب عزیزم باید بهت بگم که قراره فردا عمو ناصر و زن عمو زری و سینای خوشگل بیان افطار خونمون.....ایشالا بتونم خوب ازشون پذیرایی کنم راستی امشب بعد افطار با خانواده عمو ناصر و مامان بزرگ بابایی رفتم شاه گلی

کللللی خوش گذشت دست عمو ناصرت درد نکنه

خب جیگرم باید از اکتشافاتم برات بگم عسلم

قربونت برم امروز اینجانب حسسس کدبانوگری بدجووووووووووور بهم دست داد و منم تو رودر بایستی موندم و باهاش دست دادم!!!!!!!پاشدم شبرینی مرباایی درست کردم نه میشه گف خوب بود نع بد....!!!!!!!!!!!دیگه نمیگم بد بود!!!

ولی چند روز پیش تا اینستاگرام از یکی از دوستان کیک چای و دارچین یاد گرفتم و پختم خعییییلی خوشمزه شده بود....بعله .....هم چین دحتر کد بانویی هستم من......ماشالا ماشالا....عشقم این روزا تنبلیم دیپه خیلی زیاد شده چند روز پیش کلللل عکس خونمون و انداختم و با واتس اپ فرستادمبع دوستم اکرم میگه بار اول که عکس رو دیدم نتونستم مدل خونتون رو تشخیص بدم یعنی انقدر درهم و برهم بود مامانی.....خخخخ.خو روزه میگیرم حال ندارم!!!!!!!بعله...!!!!مثلا سه بعد از ظهر ظرفای افطازر و سحری رو میشورم خب.....

بگذریم چی بگویم که هرچقدر از تنبلیم بگم کم گفتم برات عسلم

الان دیر وقته باید سحری بیدار شیم برم لالا...

توهم برو لالا

شبت پر لواشک

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

✿نسیـــم✿
4 مرداد 93 0:33
خواهش عزیزم متشکرم لطف داری
✿نسیـــم✿
4 مرداد 93 0:33
توهم بیشتر پیشم بیا
الهه
پاسخ
حتما مهربون
شيرين
9 مرداد 93 1:44
سلام الهه جون افرین کد بانو شدی راستی خیلی کمیاب شدی نمیایی پیشمون رمز مارو داری ؟
الهه
پاسخ