لواشک خوردنی من

اخرین پست سال٩۴

1395/1/1 0:07
نویسنده : الهه
542 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فسقلی من....

عزیزم خیلی دارم درد می کشم ویاررم خییییلیرزیاده مخصوصا صبحها.....شبا از شدت درد معدم همش ناله می کنم و یهو میبینم باباییت داره از خواب بیدارم می کنه.....بدنم واقعا در عذابه......عشقم بخاطر تو تحملشون میکنم هفته پیش رفتم سه شنبه رفتم چهار هفته و پنج روزه بودی و واسه قلبت یکم زود بود....درسته یکم نگرانم اما توکل بر خدا عزیزم......

 

اصلا نمیتونم گوشت یا مرغ حتی چرخ کرده بخورم....امروز برا شام اخر سال غذای مورد علاقه باباتو پخته بودم ولی نتونستم بخورم....

 

الان معدم به شدت داره درد می کنه باور کن هراز گاهی گریم میگیره....شبا اصلا نمیتونم رو پام وایسم.....نماز خوندنی که هی میشینم و بلند میشم سرگیجه میگیرم نمیفهمم چجوری اون نمازو تمومش می کنم....

این روزام اصلا ساعت نمی گذره....... انگار وایساده....

عشق مادر ان شاالله برا نوروز سالا بعد عکس خودتو به عنوان گل سال بزارم برات

دوستت دارم و بخاطرت دردهارو تحمل می کنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

biiitaaa
5 فروردین 95 13:16
روزهاتون شاد شاد...تقديرتون قشنگ...از ته دل عيدتون مبارک خيلي خوشحال ميشم عزيزم به منم سر بزني