لواشک خوردنی من

خبر خبر خبر

1394/1/30 23:33
نویسنده : الهه
268 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

جوجه امروز فهمیدم تو دلمی

الهی من قربونت برم 

اصصصلا باورم نمیشه

صبح خییییلی نا امیدانه رفتم دکتر کمی نشستم تا دکتر بیاد بعد رفتم تو تنهایی رفته بودم البته مشکلمو گفتم گفتم فک نکنم باردار باشم ولی دکتر گف باید تست بدی سلانه سلانه رفتم تست دادم بعد از ظهر ساعت دو نشستم نمازمو خوند بعد قران خوندم و تو رو از خدا خواستم گفتم ای خدای مهربون دست خالی از درت بر نگردونم که فقط دستمو به در تو دراز می کنم.....

بعد از ظهر بابایی اومد چایی و کیک خوردیم رفتیم بیرون به بابات گفتم منفیه میدونم رفتم ازمایشگاه خانومه نگاهی به صورتم کرد و گف مثبته شوکه شدم همینجوری نگاش کردم دوباره پرسیدم  دوباره تو صورتم نگاه کرد گف مثبته دست و واهام یخ کرده بود کاغذ و پاد بهم نکاهی بهش انداختم شک کردم بازم پرسیدم بازم گف مثبته بدو بدو دویدم سمت بابات و خبرو بهش دادم و بعد تو راه به مامانم زنگ زدم و بهش گفتم بعدش زهرا ابجیم اس ام اس زده خوش به حالم دارم خاله میشم جوجه قربونت برم من که با اومذنت همه خوشحال شدم بچه های گروپ تو واتس اپ دختر خالک نعیمه بچه های گروه لندن همشون خوشحال شدنو بهم تبریک گفتن به سلامتی بیای تو اینیتاگرامم دوست گلم ایدا توتونچی فهمید و برام تبریک کفت اونم یه پسر گگل به اسم سپهر داره خلاصه لواشک مامان همه رو خوشحال کردی اینم بگم از معده درد دارم میمیرم هرچی میخورم معدم میسوزه و خیلی کم حالت تهوع دارم اشکالی نداره مامانی واسه خاطر تو تحمل می کنم ایشالا به سلامت بیای پیشم خدایا هزاران بار شکر

خدایا خوشحال بودم خوشحالترم کردی 

خوشبخت بودم خوشخت ترم کردی

شرمندت بودم شرمنده ترم کردی

امیدوارم بتونم لیاقت نگهداری از این هدیه ارزشمندتو داشته باشم

مرسی خدا جونم هزاااااراااان بار سکر

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

♥ نیکتا ♥
1 اردیبهشت 94 13:36
_______________¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ [█]¶¶¶¶¶ ____¶¶¶¶¶ [█] ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶`▼´¶¶¶¶¶¶ ______¶¶¶¶¶¶¶·♥·¶¶¶¶¶ __¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤ __¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¤I T.’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶____ ¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶____ ¶¶ ¶¶_____ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶ _¶¶___¶¶¶¶¶________¶¶¶¶___¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶ (♥)¤ª˜¨¨¨¨˜ª¤(♥)¤ª˜¨¨¨¨˜ª¤(♥) سلام ...وبتون خیلی عالیه راستی به منم سر بزنید اگر با تبادل لینک موافقید ، حتمـــــــــــــــــــــــا خبر بدید تا لینکتون کنم
مامان امیرعلی جون
1 اردیبهشت 94 18:41
سلام عزیزم من چند وقتی بود که نبودم خیلی خیلی خوشحالم که مامان شدی مبارکه ایشالا بچه خوب و سالم وصالحی براتون باشه
الهه
پاسخ
سلام خانومی کجا بودی بابا دل تنگت بودیماااا